Zadania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego

Do zakresu zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy w szczególności:
  1. administrowanie i ewidencjonowanie majątku WUP, w tym administrowanie majątkiem w Oddziale Terenowym w Łomży oraz FGŚP;
  2. prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez WUP trwałego zarządu;
  3. planowanie i realizacja zadań inwestycyjnych, modernizacji i remontów obiektów;
  4. planowanie i prowadzenie zaopatrzenia WUP w środki techniczno-biurowe i sanitarne;
  5. planowanie i prowadzenie całokształtu spraw związanych z podatkami, opłatami
    i składkami związanymi z zarządzaniem majątkiem WUP;
  6. obsługa transportowa WUP;
  7. nadzór nad urządzeniami techniczno-instalacyjnymi i utrzymaniem czystości w WUP;
  8. prowadzenie archiwum zakładowego, w tym:
    1. zarządzanie ewidencją dokumentacji archiwalnej,
    2. udostępnianie zbiorów archiwalnych,
    3. przyjmowanie dokumentów z komórek merytorycznych,
    4. brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
    5. przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego;
  9. prowadzenie rejestru umów związanych z realizacją usług i dostaw na rzecz WUP, w tym umów cywilno-prawnych;
  10. przygotowywanie WUP, do realizacji przepisów z zakresu obronności Państwa - nadzór nad realizacją przepisów w zakresie obrony cywilnej WUP;
  11. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, wynikających z bieżącego funkcjonowania WUP, w tym w szczególności:
  1. przygotowywanie zapytań ofertowych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  2. przygotowywanie wyjaśnień do zapytań ofertowych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  3. realizacji zadań zwianych z wyborem oferty/odrzuceniem oferty/wykluczeniem wykonawcy czy unieważnieniem postępowania,
  4. przygotowanie umowy na realizację zamówienia.
 
 

Informacje o publikacji dokumentu