REALIZOWANE PROJEKTY

Nabór nr 7.3/3/2024

Ogłoszenie o naborze nr 7.3/3/2024 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza nabór nr 7.3/3/2024  do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 48.969,72 zł. Założona kwota alokacji na nabór wynosi:
19 502 760,00 zł.

Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach od 27.01.2025 r. do 31.01.2025 r. w godz. 8.00-15.00 w:
  1. Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Rzeszowie ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11, 35-055 Rzeszów,
  2. Oddziałach zamiejscowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy:
  • Oddziale Zamiejscowym w Krośnie, ul. Augusta Lewakowskiego 27A, 38-400 Krosno
  • Oddziale Zamiejscowym w Przemyślu, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 37-700 Przemyśl
  • Oddziale Zamiejscowym w Tarnobrzegu, ul. 1-go Maja 4a, 39-400 Tarnobrzeg
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać na spotkaniach informacyjnych zaplanowanych w dniach:
  • 15.01.2025 r. o godz. 9:00 – Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11, 35-055 Rzeszów
  • 16.01.2025 r. o godz. 9:00 – Oddział Zamiejscowy w Krośnie, ul. Augusta Lewakowskiego 27A, 38-400 Krosno
  • 16.01.2025 r. o godz. 9:00 – Oddział Zamiejscowy w Tarnobrzegu, ul. 1-go Maja 4a, 39-400 Tarnobrzeg
Zapisu na wyżej wymienione spotkania, można dokonać dzwoniąc pod nr tel. 573 497 798 lub (13) 436 34 26. Ilość miejsc na spotkania informacyjne jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
 
Dodatkowych informacji dotyczących naboru można uzyskać pod nr telefonu:
573 497 798 lub (13) 436 34 26.
 
Osoby chcące wziąć udział w projekcie winny złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:
  1. Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.)  do którego należy dołączyć następujące załączniki:
  • Zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy potwierdzającego fakt zarejestrowania oraz okres zarejestrowania – o okresach zarejestrowania w przeciągu ostatnich min. 24 miesięcy (Zaświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 30 dni kalendarzowych przed dniem złożenia formularza),
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kopia) wydane przez właściwy organ – dotyczy wyłącznie osób powołujących się dodatkowo na status osoby niepełnosprawnej.
  1. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej – zwany dalej wnioskiem (załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.) do którego należy dołączyć następujące załączniki (obowiązkowe oraz dodatkowe).
Załączniki obowiązkowe:
  • Szczegółowa specyfikacja zakupów – załącznik nr 1 do Wniosku.
  • Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis – załącznik nr 2 do Wniosku;
  • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – załącznik nr 3 do Wniosku;
  • Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd;
  • Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd;
  • W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat.
Załączniki dodatkowe:
  • Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej;
  • Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze);
  • W przypadku posiadania: oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. Dotyczące przyszłych kontrahentów;
  • Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac)
Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.
Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.
 
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.

Załączniki

1. Regulamin naboru
1. Regulamin naboru.7z 2447 KB
2. Formularz rekrutacyjny
2. Formularz rekrutacyjny.docx 79 KB
3. Wniosek o przyznanie środków.
3. Wniosek o przyznanie środków..7z 379 KB
4. Szkolenie – ABC Przedsiębiorczości.
4. Szkolenie – ABC Przedsiębiorczości..7z 479 KB
5. Umowa o dofinansowanie
5. Umowa o dofinansowanie.7z 766 KB
6. Instrukcja wypełniania Formularza Informacjo przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
6. Instrukcja wypełniania Formularza Informacjo przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 734 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display