OGŁOSZENIE NR 1/2025 O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Dziale Organizacyjnym
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: <6%
Wymiar czasu pracy – 1 etat.
- Warunki pracy na stanowisku:
- adres jednostki – ul. Wojska Polskiego 40 ( parter budynku jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu),
- praca przy komputerze, w składnicy akt, prowadzenie służbowego samochodu osobowego,
- bezpieczne warunki pracy.
- Wymagania w stosunku do kandydatów
- Wymagania niezbędne:
- wynikające z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych:
- wykształcenie wyższe i trzyletni staż pracy lub średnie i pięcioletni staż pracy,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- ukończony co najmniej kurs I stopnia dla archiwistów zakładowych.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy i wydanych na jej podstawie rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i wydanych na jej podstawie rozporządzeń wykonawczych,
- umiejętność interpretowania przepisów, redagowania pism urzędowych,
- dokładność, sumienność, obowiązkowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B,
- dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- mile widziane znajomość programu EZDok,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w Publicznych Służbach Zatrudnienia.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- Prowadzenie kancelarii, w tym:
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozdział korespondencji i przesyłek wpływających do Urzędu,
- wysyłanie korespondencji.
- Obsługa spotkań Dyrektora i posiedzeń Powiatowej Rady Rynku Pracy.
- Prowadzenie składnicy akt, w tym:
- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji zakończonej,
- porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
- prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji,
- nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do składnicy akt,
- przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- prowadzenie ewidencji temperatury i wilgotności w pomieszczeniach składnicy.
- Prowadzenie i rozliczanie eksploatacji samochodu służbowego.
- Prowadzenie spraw gospodarczo – zaopatrzeniowych, w tym zaopatrzenie w: druki i formularze, materiały biurowe dla pracowników, środki czystości oraz prowadzenie magazynu Urzędu.
- Prowadzenie mediów społecznościowych urzędu- facebook.
- Wykonywanie poleceń przełożonych związanych z pracą Działu i Urzędu.
- Wymagane dokumenty
- List motywacyjny
- Życiorys (CV)
- Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia, w tym prawo jazdy kat. B
- Kserokopia świadectw pracy
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie kandydata o niekaralności
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
- Oświadczenie kandydata zawarte w liście motywacyjnym i CV o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L. z 2016 r. Nr 119, str. 1)
- Oryginał kwestionariusza osobowego (stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia)
- Oświadczenie kandydata dotyczące RODO (stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia)
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się z ważnym dowodem osobistym.
Oryginały dokumentów określonych w ust. 4 pkt 3 do 4 należy przedłożyć do wglądu w trakcie udziału kandydata w rozmowie kwalifikacyjnej.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Termin składania dokumentów aplikacyjnych – do 18.04.2025 do godz. 15.30.
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem „ kandydat na wolne stanowisko urzędnicze”, oraz imieniem i nazwiskiem, osobiście lub listem poleconym – liczy się data wpływu do PUP Milicz.
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
- Miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz (sekretariat I piętro pok. 2.4.).
- Dodatkowe informacje
- Złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
- Osoby, które spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem www.bippupmilicz.i-sisco.pl na stronie internetowej oraz tablicy informacyjnej urzędu.
- Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania dokumentów aplikacyjnych nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Milicz, 08.04.2025 r.
Załączniki:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie kandydata dotyczące RODO