Informacje o Urzędzie Pracy w Sokołowie Podlaskim

Print Drukuj
1. Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim znajduje się przy ulicy Oleksiaka Wichury 3 w Sokołowie Podlaskim.


Przed budynkiem są specjalne dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.


Do budynku prowadzi jedno wejście od ulicy Oleksiaka Wichury. Obok wejścia jest rampa dla osób na wózkach.


Przy wejściu po lewej stronie są tablice informacyjne. Na tablicach są informacje, gdzie znajdują się poszczególne referaty.


Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami jest na parterze budynku.
 

Urzędem Pracy w Sokołowie Podlaskim kieruje dyrektor. Dyrektorem jest Pani Agata Ciach. Dyrektorowi w pracy pomagają zastępca dyrektora, kierownicy, księgowa oraz pozostali pracownicy Urzędu.


2. Czym zajmuje się Urząd?

W Urzędzie można między innymi:
  • zarejstrować się jako osoba bezrobotna,
  • uzyskać pomoc w znalezieniu pracy,
  • być skierowanym do odbycia stażu, szkolenia,
  • uzyskać środki pieniężne na własą działalność,
  • uzyskać zasiłek dla osób bezrobotnych.


3. Kontakt z pracownikami Urzędu
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:

  • Napisać pismo i wysłać je na adres:
    Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
    ul. Oleksiaka Wicjury 3
    08-300 Sokołów Podlaski
 
  • Przynieść pismo do punku Informacji
    Punk Informacji to miejsce, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty. Punkt Informacji znajduje się na parterze przy wejściu głównym Urzędu.
 
  • Wysłać faks pod numer: 25 781 71 49
 
  • Zadzwonić pod numer: 25 781 71 30
 
  • Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl
    ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć internet, swoje konto w ePUAP i profil zaufany.
 
  • Przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy Urzędu
    Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Numery telefonów do wszystkich działów Urzędu Pracy w Sokołowie Podlaskim są na stronie internetowej: https://sokolowpodlaski.praca.gov.pl/urzad/dane-teleadresowe


Wszystkie informacje o Urzedzie Pracy w Sokołowie Podlaskim można znaleźć na stronach internetowych:
Informacje o publikacji dokumentu