Spotkanie z młodzieżą Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie.

Print Drukuj

Za nami kolejne spotkanie z młodzieżą szkolną! 2 i 3 kwietnia 2025 r. pracownicy EURES mieli przyjemność spotkać się z uczniami trzech ostatnich klas Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie. Uczestnicy spotkań zapoznali się z misją, którą EURES realizuje już od ponad 30 lat, polegającą m.in. na:

  • ułatwianiu swobodnego przepływu pracowników pomiędzy państwami członkowskimi EURES,
  • dopasowywaniu poszukujących pracy i pracodawców,
  • promowaniu mobilności zawodowej na terenie Europy.
  • informowaniu o warunkach życia i pracy w krajach członkowskich.

Na zakończenie, młodzież mogła spróbować swoich sił w konkursie na temat Unii Europejskiej i wygrać ciekawe nagrody.

Dziękujemy za zaproszenie i miłą atmosferę, a młodzieży życzymy powodzenia w budowaniu kariery zawodowej!

Zdjęcie galerii artykułu: 01. Pracownik EURES przedstawiający prezentację uczniom Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie - 01. Pracownik EURES przedstawiający prezentację uczniom Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie
Zdjęcie galerii artykułu: 01. Pracownik EURES przedstawiający prezentację uczniom Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie - 01. Pracownik EURES przedstawiający prezentację uczniom Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie Zdjęcie galerii artykułu: 02. Pracownik EURES przedstawiający prezentację uczniom Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie - 02. Pracownik EURES przedstawiający prezentację uczniom Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie Zdjęcie galerii artykułu: 03. Pracownik EURES przedstawiający prezentację uczniom Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie - 03. Pracownik EURES przedstawiający prezentację uczniom Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie Zdjęcie galerii artykułu: 04. Nagrody dla uczniów w konkursie wiedzy o Unii Europejskiej - 04. Nagrody dla uczniów w konkursie wiedzy o Unii Europejskiej
Informacje o publikacji dokumentu