W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Zapewnienie dostępności cyfrowej - Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848), każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej albo o jego udostępnienie za pomocą alternatywnego sposobu dostępu. Żądanie powinno zawierać:
dane kontaktowe osoby występującej z żądaniem;
wskazanie strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej podmiotu publicznego, które mają być dostępne cyfrowo;
wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem;
wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeśli dotyczy;
Wnioski o zapewnienia dostępności cyfrowej można składać:
drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie
ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne
Drogą elektroniczną na adres: kancelaria@pup-mikolow.pl
osobiście w siedzibie Urzędu, w godzinach urzędowania.