Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy z zakresu funkcjonowania SL2014.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować m.in.:
- Część ogólna (Rejestracja w systemie SL2014 Umowy o dofinansowanie projektu; Wprowadzanie zmian do Umowy o dofinansowanie; Harmonogram płatności- rejestracja i zmiany; Monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego projektu; Analiza realizacji zakładanych wskaźników; Sprawozdawczość).
- Wniosek o płatność z poziomu IP: (weryfikacja wniosku o płatność z poziomu IP – obowiązki oraz kompetencje; możliwości edycji wniosku o płatność z poziomu IP; korekta wniosku o płatność; zakończenie weryfikacji wniosku przez IP (w tym: przesłanie do Beneficjenta wyniku weryfikacji oraz uruchomienie płatności); prowadzenie korespondencji z Beneficjentem przez pracownika IP; certyfikacja wydatków- obsługa modułu- poświadczenie i deklaracje wydatków; zaliczki).
- Kontrole w projekcie (obowiązki IP w zakresie prowadzenia i dokumentowania kontroli; wprowadzanie wyników kontroli do systemu SL2014).
- Najczęściej występujące problemy merytoryczne i techniczne związane z obsługą i zatwierdzaniem wniosków o płatność w SL2014.
Prosimy o przedstawienie kalkulacji cenowej przedmiotowego szkolenia z uwzględnieniem łącznego kosztu przeprowadzenia szkolenia w skład, którego wchodzi: opracowanie programu szkolenia, materiałów szkoleniowych w wersji papierowej, certyfikatów oraz raportu poszkoleniowego oraz serwisu kawowego dla wszystkich uczestników szkolenia.
Prosimy o dołączenie do oferty aktualnego wyciągu z KRS, ewidencji działalności gospodarczej lub innego dokumentu potwierdzającego formę i charakter prowadzonej działalności, wraz z danymi osób upoważnionych do podejmowania decyzji wiążących w imieniu firmy.
Informujemy, iż szkolenie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa X Działanie 10.1 Pomoc Techniczna RPOWP 2014-2020 oraz Oś Priorytetowa VI Działanie 6.1 Pomoc Techniczna PO WER, co jest równoznaczne z tym, że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych.
Ofertę prosimy przesyłać: sekretariat@wup.wrotapodlasia.pl do dnia 20 lutego 2018 r. do godz. 1530.
W razie pytań prosimy o kontakt z Panią Grażyną Rojecką: tel. 85/ 74 97 211, mail: grazyna.rojecka@wup.wrotapodlasia.pl