
Uwaga! Usługa realizowana jest wyłącznie przez Powiatowe Urzędy Pracy.
Zachęcamy do zapoznania się ze wzorem umowy wraz z załącznikami oraz zasadami udzielania dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców.
Gdzie należy złożyć wniosek o dofinansowanie?
Wniosek o dofinansowanie przedsiębiorca składa do powiatowego urzędu pracy, właściwego ze względu na swoją siedzibę, po ogłoszeniu naboru przez dyrektora powiatowego urzędu pracy. Wnioski powinny być wnoszone w postaci elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl lub w postaci papierowej do urzędu.Złożenie wniosku i umowy poprzez platformę Praca.gov.pl, po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, pozwoli na obsługę sprawy bez konieczności wizyty w powiatowym urzędem pracy i znacznie przyśpieszy otrzymanie dofinansowania.
Wsparcie w ramach art. 15zzb będzie realizowane do końca czerwca 2021 r., przy czym wnioski będą mogły być składane nie później niż do 10 czerwca 2021 r.
Ministerstwo zachęca do składania wniosków o udzielenie pomocy w ramach tarczy antykryzysowej w formie elektronicznej.
Załączniki
- 15zzb_zasady_v10_01.01.2021.pdf (pdf, 304 KB)
- 15zzb_umowa_z_zalacznikami i formularzem_v9_01.01.2021.pdf (pdf, 390 KB)
- Zalacznik_nr_1_do_wniosku_wzor_formularza_pomocy_publicznej_v2_03.09.2020.xlsx (xls, 30 KB)
- 15zzb_instrukcja_wyn_PSZ-DKWP_v7_14.10.2020_praca.gov.pl.pdf (pdf, 2,55 MB)
- oswiadczenie_przedsiebiorcy_do_art_15zzb.docx (docx, 52 KB)
- oswiadczenie_przedsiebiorcy_do_art_15zzb.pdf (pdf, 228 KB)
- 15zzb_DEFS_kalkulator_2021_01_01_v.5.xlsx (xlsx, 101 KB)